nedelja, 22. februar 2015

Novoletni krompir

Zapis nazaj sem dokazoval, zakaj se zbiratelju oštevilčenih izdaj tu in tam splača tudi v knjigarno, ne le po antikvariatih. Podobno srečo sem imel med zadnjimi novoletnimi prazniki, ko sva jo v mesto mahnila po družinska darila. Ne vem sicer več zakaj, a z rokami, polnimi vrečk, sem po štirih urah nakupovanj moral na Prešercu pet minut počakati. Da ne bi zmrzoval, sem odkorakal do Mladinske na Wolfovi, tam pa iz navade stopil do njihovega pulta, da pogledam v vitrino izza njega, kjer knjigarnarji po pravilu spravljajo dražje zadeve. In ostrmel: "Pa saj ne more biti res?!" Pa je bilo. Bibliofilska izdaja Balade o Sneguročki Svetlane Makarovič, izdana leta 2011 pri Mladinski knjigi v stotih podpisanih izvodih. Knjiga, ki sem jo že dolgo iskal, ker je po neumnosti nisem kupil takoj, ko je izšla, četudi sem jo v Konzorciju večkrat držal v rokah. Ko je leto zatem odločitev za nakup vendarle padla, pa je ni bilo več za dobit. Niti na založbi niti po knjigarnah. "Imamo tudi navadno," mi je rekla prijazna prodajalka. "Ne bo potrebno, kar tole bom. Koliko pa jih še imate?" "Hmm, samo tole mi kaže računalnik." "Kaj pa drugje po knjigarnah Mladinske?" "Niti ene, tale bo očitno zares čisto ta zadnja." :-)




P.S. Če nisem kakšne spregledal, sta poleg zgornje doslej izšli še dve bibliofilski izdaji Svetlane Makarovič:
  1. Samost, izbor poezije, izšlo v samozaložbi leta 2002 v sto oštevilčenih izvodih.
  2. Svetlanine pravljice, ki jih je 2008 izdala Založba Miš. V stotih oštevilčenih izvodih v posebni škatli in s signirano grafiko ilustratorke Alenke Sottler.

    Ni komentarjev:

    Objavite komentar